søndag den 1. marts 2009


Marts Musthaves


Tanken er lidt at jeg prøver at lave en list over tøj og accesories som jeg godt kunne tænke mig. Og hvis jeg nu har de samme ting på listen i næste måned, så må det være et tegn på at det er en god investering.



Pungen fra Botkier har jeg haft kigget på såååå længe at den røg i indkøbskurven for 5 min. siden! Ihhh, jeg glæder mig til den kommer! Jeg er helt pjattet med marching-band jakken med palietter som får mig til at tænke på Balmain. Og en lys perlebesat 'cardigan-jakke' tror jeg næsten ikke jeg kan leve uden ... Lad os se i næste måned. Jeg mangler snart desperat et par nye skinny jeans i grå-sort. Og et par fra 2 Blocks South bliver jeg altid glad for. Ringen med slanger på er super cool og fra ASOS, og som en ekstra bonus koster den næsten ingenting - Mon ikke den snart ryger i den virtuelle indkøbskurv. Jeg finder helt sikkert et par løse t-shirt-kjoler i løbet af foråret også. De to viste er fra Topshop. Sidst men ikke mindst ønsker jeg mig brændende et par Hunter gummistøvler. Jeg har de sidste par år haft et par fra Ilse Jacobsen og været virkelig glad for dem. Men nu har ALLE pigerne på mit arbejde erhvervet sig dem - Hvilket betyder at jeg må have nogle andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar