fredag den 11. september 2009


I need some help ...


Jeg kan se på foundation-beholdningen at jeg er ved at løbe tør. Og når jeg skal ud og shoppe en ny, vil jeg gerne prøve et nyt mærke ... Bare for forandringens skyld. Så kom med Jeres anbefalinger. Hvad bruger I og hvorfor?

Jeg har svært ved det der mineral-pudder, men er bestemt ikke afvisende overfor det, hvis der er en der fortæller mig at det er nemt at lægge. Ellers vil jeg nok holde mig til en creme foundation som altid. Billederne er af to produkter som jeg begge har hørt godt om ... Hvad siger I?

6 kommentarer:

  1. Jeg bruger faktisk den du viser her, altså Dior Nude. Og jeg kan virkelig godt li den. Den dækker godt og holder hele dagen :) kan kun anbefale den. Synes i hvert fald ikke at de 200-something er givet dårligt ud :)

    SvarSlet
  2. Jeg har brugt Youngblood mineral foundation de senere år og har aldrig haft en foundation, der var så nem at lægge på. Derudover fungerer den faktisk både som concealer, foundation og pudder, så det er lidt af et vidunderprodukt. Desværre koster de efterhånden 375,- men de holder så også i en evighed. Giver meget naturlig hud og kan selvf. tones op og ned efter, hvor meget man synes det skal dække. Har også prøvet andre mineralpuddere, men Tromborgs er for skinnende efter min smag og det samme med ID bare minerals. Synes du at prisen er for meget har også Bodyshop, Max Factor og Loreal lavet fine udgaver!

    SvarSlet
  3. Jeg bruger også Youngbloods løse mineralpudder. Super let at lægge. Det er dog væsentligt at have en god børste. Den påføres blot med lette cirkulerende bevægelser - vupti - ensartet hud, uden at se pudret ud :-)

    Den er super drøj i brug, så du skal kun punge ud 2 gange årligt. Så i det lys synes jeg prisen er super rimelig.

    Jeg bruger dog Touche éclat som concealer til øjenomgivelserne.

    SvarSlet
  4. SKØN blog!
    Tjek evt. min blog ud :)
    snapshots-by-molin.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Piger

    Tak fordi I har taget tid til lige at skrive en kommentar. Jeg tror jeg vil prøve at hoppe på mineralpudderet fra Youngblood ... Så må det briste eller bære. Hvor kan jeg købe det billigst?

    /Amalie♡

    SvarSlet
  6. Lena: Tak for i lige måde!

    /Amalie♡

    SvarSlet