mandag den 8. juni 2009


Bloglegen

Jeg er blevet tagget til bloglegen af TUSSEN, men har valgt som Acie på Agurkeliv kun at lave 10 facts. Here it goes:

Jeg bor på Amager.
Jeg elsker salt-lakrids.
Jeg er uddannet grafiker.
Jeg arbejder på Frederiksberg.
Mit seneste køb er 2 porcelænsfigurer fra Etsy.
Jeg tuder alt alt for tit over ting jeg læser i avisen.
Jeg har sat denne liste op i en trappe facon, lækkert!
Jeg er totalt mæt efter at have fortæret en halv bradepande lasange.
• Mine ben er blegere end hvidt papir. Jeg prøver at overbevise mig selv om, at det er sådan lidt cool på en Nicole Kidman kind of way.
Mit mest ekstravagante køb er mit Breitling Lady Cockpit ur (egentlig en gave fra manden, men når man har fællesøkonomi er det vel samme kasse det hele kommer fra).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar