onsdag den 17. juni 2009


Kvindeløbet

Så blev der løbet ... Puha og så alligevel, det var faktisk ikke så slemt som jeg havde troet det ville blive. Og i lyset af, at jeg ikke har haft løbesko på i over 2 måneder pga. en nasty skinnebensbetændelse er jeg godt tilfreds med min tid. Alt i alt en rigtig god aften - Nu ind under dynen, jeg fornæmmer en grimmer influenza på vej. Øv.

Uhh, der var i øvrigt en goodiebag jo. Den indeholdt et hav af prøver på det ene og det andet. Jeg nævner i flæng: Libresse bind (for de yngre), Tena lady (nok mest til de lidt ældre), fuldkorns pasta, V6 tyggegummi, et glas feta i tern??, Nivea creme, Sanex body shower og meget meget mere ...

2 kommentarer:

  1. ja det var en god gavepose... :D De bliver kigget igennem med iver. En af de bedste jeg har fået :D

    Ha en god dag! :)

    SvarSlet
  2. Ja den var slet ikke dum ... Men synes stadig at det der glas med feta i tern var lidt sjovt :-)

    /Amalie♡

    SvarSlet