onsdag den 21. oktober 2009

Lagersalgsudbytte



Jeg tog til lagersalg hos Målestråle og Marc by Marc Jacobs i går aftes og fik også lidt med hjem. Der var strik i lange baner fra Månestråle og et mere begrænset udvalg af Marc by Marc Jacobs. Jeg havde selvfølgelig håbet på tasker og punge og andre lædervarer i lange baner ... Men det var der altså ikke. Men der var dog både sko og støvler fra MbMJ, dog igen i et meget begrænset udvalg. Jeg var lige ved at hoppe på en kjole i silke og velour fra MbMJ til kr. 800,-, men styrede mig dog og lod den hænge ... Den var ellers fin. Jeg endte med en cardigan og en kjole fra Månestråle til den rørende pris af kr. 250,- i alt ('god kontrol af pungen dér Amalie') :-)

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin. Elsker Månestråles cardigans, de er så lækre. Pas dog på når du vasker den, det er min erfaring at de er lidt sarte.

    SvarSlet
  2. Hej Sophia Maria

    Tak, det skal jeg huske :-) Og ja, den er virkelig lækker!

    /Amalie♡

    SvarSlet