torsdag den 19. november 2009


H&M 'nyhed'



En af forsommerens hypede kjoler er nu til at få fingre i på H&Ms webshop, nu bare i sort (I like!) ... Den originale hvide version var fra Divided Exclusive linien, men denne sorte er vist bare fra deres regulære linie og så er prisen en anden. 179 kr.! Mener den fra Divided kostede omkring 300 kr.
Mon der er forskel? Om kvaliteten er den samme skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige noget om. Men det ser ud til, at den sorte version ikke går helt så meget ind for neden som den hvide.

3 kommentarer:

  1. Jeg stod og kiggede på den sorte den anden dag i H&M, og vil nok indrømme at kvaliteten ikke er lige så lækker som den hvide... Detaljerne omkring lynlåsen er heller ikke lige så fine... Og det er virkelig en skam, for jeg er klart også mest til sort..

    SvarSlet
  2. Aaargh ... Jeg tænkte det nok! Hm øv, jeg er nemlig også mest til sort. Men mange tak for 'anmeldelsen' :-)

    /Amalie♡

    SvarSlet