mandag den 16. november 2009

Julefrokostkjolen er (for) gennemsigtig



Juhuu! Min Christopher Kane for Topshop kjole er netop ankommet! Vildt smuk ... Men som jeg fornemmede på billederne er den en smule gennemsigtig. Jeg tænker at anskaffe mig en såkaldt catsuit i noget strømpebuks-agtigt materiale, eller bare et par strømepukser og så en tube-top. Er der nogen der ved hvor jeg enter anskaffer sådan en catsuit eller en tynd tube-top? Det skal helst ikke være fra Ebay eller lignende, da det skal gå lidt kvikt. Men en dansk online-shop er nok ok, i forhold til leveringstid osv.

2 kommentarer:

  1. Hvad blev løsningen? :) Jeg har nemlig lige bestilt denne kjole så det lyder til at jeg også skal være kreativ for ikke at være alt for afslørende når jeg går i byen :)

    Christine

    SvarSlet
  2. Hej Christine

    Jeg endte med at lave en lidt tåbelig løsning bestående af et par strømpebukser på benene (of course) og så et andet par strømpebukser som jeg klippede over så de blev til en slags tube-top ... Ikke optimalt! Jeg gik lidt og hev op og ned, i det ene og det ander den aften :-) Jeg vil foreslå at købe enten en tank-top og klippe den ene strop af eller endnu bedre at finde en kjole/undertrøje med samme udskæring.

    Men ud over det er kjolen helt fantastisk og jeg er virkelig glad for den :-) Pøj pøj med det og giv endelig lyd tilbage hvis du finder på noget genialt!

    /Amalie♡

    SvarSlet