mandag den 22. februar 2010


H&M Home Collection


Det var ikke kun en masse Sonia gejl der røg i kurven i weekenden hos H&M. Jeg hapsede også denne kjole som bare venter på at sommeren kommer og så et lagen fra deres Home kollektion ... Er der nogen af jer der har prøvet noget fra Home kollektionen? Jeg håber at det er god kvalitet og så er det sådan et faconsyet lagen, så man ikke skøjter rundt om natten - Jeg er MEGET optimistisk! Jeg føler mig som dronningen af H&M i øjeblikket ... Det er selvfølgelig afspejlet på blogget. Sorry hvis det bliver lidt ensartet det hele.

2 kommentarer:

  1. Jeg har MASSER fra Home-kollektionen. Mest viskestykker og puder. Og et badeforhæng... Anbefaler.

    SvarSlet
  2. Hej Ida

    Jeg modtog mit lagen allered i fredags og jeg er helt enig med dig. Det kan helt klart anbefales!

    /Amalie♡

    SvarSlet