fredag den 12. februar 2010


NUXE olie


Jeg modtog i går denne olie, som jeg fik som en del af et abonnement på ELLE, som jeg bestilte for snart et halv år siden ... Og endelig kom så det jeg har ventet på i alt, alt, alt for mange måneder.

Jeg brugte den i går på hænder og efter badet, i stedet for bodylotion. Den er VILDT god - jeg har fået totalt babyblød hud (almost)! Og så dufter den rigtig rigtig rart. Jeg kan kun anbefale den ... Men jeg tænkte på, om der mon var nogen af jer andre der brugte den? Og har gode idéer til hvordan den kan bruges?

2 kommentarer:

  1. Jeg har brugt den før, den er rigtig dejlig! Mener også man kan bruge den til håret - men vil det så ikke blive fedtet? Måske hvis man har rigtig tykt/tørt hår så fungerer det! Kan desværre ikke bruge den mere - jeg er allergisk, var ellers rigtig glad for den. :(

    http://scarlettswonderland.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg har selv brugt den i mange år, du kan bruge den over hele kroppen.. den er virkelig lækker, giver en forbavsende blød og "skinnende" hud (rigtig god på sommerben).
    Jeg bruger den også indimellem i mine hårspidser så de ikke ser så slidte ud. Håber du får Stor glæde af den :-)

    http://stylishly-drawn.blogspot.com/

    SvarSlet