lørdag den 1. august 2009


DIY - Nye støvler

(Klik på billedet for at se det større)

Jeg har længe gået og tænkt på at farve mine elskede snørre-støvler som jeg købte sidste efterår. De har siddet på mig konstant og det har virkelig kunne ses. I virkeligheden ønskede jeg da jeg købte dem at de kunne fås i sort, men de er vist kun lavet i en congnac-farve som jeg også blev mere og mere glad for. Men noget skulle gøres for at de kunne få nyt liv efter en hård vinter, og så faldt jeg over dette indlæg hos Clamour for Clamour ... Og hurra!!! Nu er der kommet nyt liv i de gamle travere og resultatet er virkelig vellykket.

For the longest time I have thought of coloring my beloved lace-up boots which I bought last fall. They have been on my feet constantly and that hasen't gone unnoticed. In reality I wanted them in black when I bought, but they are apparently only made in a congnac-color. Something had to be done so they could get new life after a hard winter, and then I fell over this post from Clamour for Clamour ... And Hooray! The result is really successful.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar