onsdag den 5. august 2009


Efter showet

(Klik på billedet for at se det større)

Hjemkommet fra Mulberrys show har jeg smækket benene op i sofaen ... Ahhh, det var hårdt at stå op så længe. Showet var ok. Modellerne virkede lidt nye i faget, men tøjet og taskerne tog sig nu alligevel godt ud. Inden showet gik i gang kunne man købe håndlavede armbånd som støttede et skoleprojekt i Burma og de 100,- kroner, som armbåndet kostede, gik ubeskåret til dette projekt. Efterfølgende blev der bortauktioneret en flot dyb-lilla taske i ponyskind ... Julie Ølgaard lod det højeste bud falde og gik hjem med tasken. Så gik showet i gang og var slut igen efter et kvarter.

Billedet er af den goodie bag jeg kom hjem med. Den indeholdt denne måneds Eurowoman, en balsam fra Redken, en blush fra MAC og en øl (den brugte jeg med det samme!). Troede egentlig også at der ville være et eller andet i fra Mulberry, men måske de fortrød i sidste sekund ... Hele goodie bag helvede virkede i det hele taget ret uorganiseret. Men alt i alt var det da meget sjovt og jeg spottede da også en enkelt blogger fra min link-liste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar