søndag den 2. august 2009


20 faste læsere

Uha, jeg har nu fået 20 faste læsere! Wow! Jeg sætter simpelthen SÅ meget pris på at I gider at læse med og jeg håber I vil fortsætte med at finde det jeg har at sige interessant.

Hvis du følger med, men ikke er på som fast læser må du meget gerne klikke dig af ude i boksen til højre. Så kan jeg nemlig se hvem der læser med og så kan jeg også se din blog og bliver inspireret heraf. For mig er det nemlig rigtig spændende at se hvad I har at sige også.

Hvis du vil have et link til din blog på min side, så send mig en mail eller skriv i kommentarfeltet til dette indlæg, så kommer dit link på ude i højre side under 'Link Buddies'. Du må selvfølgelig meget gerne kvittere med et link til min blog på din side :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar