onsdag den 5. august 2009

Pakkepost

(Klik på billedet for at se det større)

I dag kom min pakke fra Topshop indeholdene Markus Lupfer trøjen med den kæmpe papegøje, og en bodycon nederdel. Trøjen fra Markus Lupfer er simpelthen så lækker og smukkere i virkeligheden end på billedet på hjemmesiden. Den kommer til at hænge på mig hele efteråret og vinteren igennem.

Jeg var også så heldig at modtage et af deres net, som de har sendt med uden beregning. Og jeg fik heldigvis det net jeg aller helst ville have :-)

4 kommentarer:

  1. Må vi se blusen på? Fine køb.

    SvarSlet
  2. Hej Tellah

    Jeg skal prøve at tage et billede i løbet af ugen ... Men ikke idag, der skal jeg nemlig til Mulberry show :-)

    /Amalie♡

    SvarSlet
  3. Blusen i midten er virkelig fed!

    SvarSlet
  4. Ja ik'? Jeg kigger også på den dagligt i klædeskabet ... "Desværre" er det lige varmt nok til at hoppe i den endnu :-)

    /Amalie♡

    SvarSlet