lørdag den 18. juli 2009


Korres

(Klik på billedet for at se det større)

Efter et
tip jeg så hos TUSSEN bestile jeg nogle gratis vareprøver hos Korres. Og vupti, 2 dage senere lå denne samling i min postkasse. Nu skal jeg i gang med at teste! Jeg har lige smidt den gule crem i hoved. Det er en 24-timers fugtighedscrem med timian, til normal til tør hud ... Og jeg er positivt overrasket på nuværende tidspunkt. Den dufter ikke hæsligt på nogen måde og virker dejlig fed.

Korres produkter skulle eftersigende kun indeholde naturlige ingredienser og være miljøvenlige. We like!

Following a tip I saw at TUSSENs blog I ordered some free samples of Korres products. And pling! 2 days later, this was put in my mailbox. Now I will begin testing! I have just thrown on the yellow cream. It is a 24-hour moisturizer with thyme, for normal to dry skin ... And I'm pleasantly surprised at this time. It donsen't smell bad in any way and works wonderfully bold.

The products are said to contain only natural ingredients and is also environmentally friendly. We like!

2 kommentarer:

  1. Yay, fik også min pakke i går. Er meget spændt på at få prøvet det !

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes faktisk slet slet ikke at det er nogle tossede produkter. Du må meget gerne melde tilbage og fortælle hvad du synes :-)

    /Amalie♡

    SvarSlet