mandag den 27. juli 2009

Late night shopping


(Klik på billedet for at se det større)

Der har
slet slet ikke været tid til shopping i denne weekend og alligevel fik jeg klaret at købe et par fine satin-shorts som jeg så hos Pagik: fra Gina Tricot. Der kom også lige et par tank-tops oveni som ikke er interessante at vise, men som jeg vil bruge sammen med shortsne.

There really haven't been time for shopping this weekend and yet I have managed to buy a pair of satin-shorts like the ones I saw at Pagiks blog from Gina Tricot. I also got a couple of tank-tops which are not interesting to show, but I would use them with the shorts.

2 kommentarer:

  1. Elsker de shorts.
    Næste gang jeg er i København, må jeg lige forbi Gina Tricot! :)

    SvarSlet
  2. De er VIRKELIG også SÅ fine til prisen. Totalt godt køb!

    /Amalie♡

    SvarSlet