onsdag den 22. juli 2009

OBS (Oplysning om Bloggere til Samfundet)

(Klik på billedet for at se det større)

Jeg ved ikke helt hvordan jeg har misset det ... Men Sea Of Shoes mor har sin egen blog der hedder Atlantis Home. Som regl har jeg faktisk syntes at hendes mors stil var langt federe en Janes. Hendes mor hedder Judy og går som oftes en smule mere afslappet klædt (end Jane), sådan lidt 'jeans and a t-shirt', men hun pifter det altid op med en palliet-jakke eller lignende. Håber jeg ser sådan ud når jeg kommer i hendes alder!

I do not know exactly how I could have missed it ... But Sea Of Shoes mom has her own blog called Atlantis Home. I have actually always thought that her mother's style was much cooler than Janes. Her mothers name is Judy and is often seen a bit more casual dresses (than Jane), she usually dresses in somethinf like 'jeans and a t-shirt', but she always dresses it up with a sequin-jacket or something similar. Hope I look like when I get her age!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar