søndag den 19. juli 2009


Nu ikke så hurtig ...

Det kunne måske også være disse støvler der får mig hjerte til at slå lidt hurtigere til efteråret. Jeg har selvfølgelig allerede glemt hvis blog jeg snuppede billedet fra (forgive me), men jeg kan huske at det var en der var med acie ude og se Gardenia & Shoebizs efterårs kollektion. Hvis nu bare støvlen findes i sort er jeg helt solgt!

EDIT: Jeg fandt ud af hvor jeg havde stjålet billedet! Der var her hos Frede.

Maybe these boots will make my heart to beat a little faster in the autumn. I've obviously already forgotten whose blog I pinched the image from (forgive me) but I do remember that it was someone who went with ácie to see Gardenia & Shoebizs autumn collection. If only the boot is available in black also, it would be to perfect!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar