lørdag den 2. januar 2010


Godt nytår ...

GODT NYTÅR!


Selvom den kommentar nok skulle være faldet for et par dage siden. Jeg håber I alle hoppede godt ind i det nye år. Mine 2 første dage i 2010 har indtil videre været meget lidt fashionable. De er gået med den ene morfar efter den anden, og med at pakke den ellers sørgelige samling af julepynt væk. Det er hyggeligt med julepynt, men det føles nu altid befriende at slippe for det igen :-) 


Sidder og tænker (iført sutsko, nattøj og halstørklæde) at det, der har været smart de sidste mange år, har været 'overskud'. At man altid har overskud til både det ene og det andet, og så er der da lige nybagt morgenbrød på bordet osv. Jeg håber at det bliver über trendy i 2010 at være i underskud, for så er jeg totalt på forkant! Glæder mig til at se hvad 2010 bringer ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar