mandag den 25. januar 2010

Jeg er røget i fælden igen ...


Jeg undskylder, undskylder, undeskylder for de meget ens indlæg i øjeblikket ... Men nu er jeg røget i Sonia fælden endnu engang. Men det er jo bare fordi at Sonia-tingene er røget i udsalgs-kategorien nu og er så billige at jeg ville ærgre mig gul og blå hvis jeg lod være. Så det blev denne gang til bodyen (som jeg har og elsker i den rosa farve) i sort til, hold nu fast - 60,-!!! Strømpeholder til 20,- og så røg der også et par Jimmy Choo tights i indkøbsposen.

4 kommentarer:

  1. Jeg overvejer også om man mon skulle have fat i lidt ekstra... ligger tights´ne under "bukser" eller ? De ser ret fine ud.

    SvarSlet
  2. Jeg fandt dem i udsalgs-kategorien. Underdele > Vis alle ... Men de er vist væk nu. Nogle gange kan man være heldig at de dukker op igen, hvis nogen returnere osv. Jeg har i hvert fald misset dem et par gange men var altså heldig i går :-)

    /Amalie♡

    SvarSlet
  3. Why did they have to lower the prices again??? I couldn't help myself either (and the black body was one of them!) ;) I don't know whether to celebrate, or cry because H&M has taken even more of my money haha

    SvarSlet
  4. I know exactly how you feel! Your closet is happy, but your wallet ... Not so much ;-)

    /Amalie♡

    SvarSlet