søndag den 17. januar 2010

Næste Target samarbejde


Den næste designer der kommer med en kollektion for Target GO, er Jean Paul Gaultier. Jeg har fundet de første billeder hos Nitro:licious og jeg er umiddelbart ikke særlig begejstret. Det kan selvfølgelig være at det ændre sig jo mere jeg får kigget på det :-) Man kan købe kollektionen hos Target fra d. 7 marts og sikkert på ebay kort efter.

Efter Jean Paul Gaultiers kollektion skulle det efter være Zac Posens tur til at designe for Target ... Det kan man godt begynde at glæde sig til. Jeg gør i hvert fald!

2 kommentarer:

  1. er enig i at det ikke er det bedtse, men jeg synes nu alligevel at skindjakken med de røde detaljer er riiimelig lækker. og den sort og hvid stribede tee også
    thanks for sharing :)

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Ja det er rigtigt at der selvfølgelig er nogle items som man sagtens kunne bruge ... Der er bare ikke noget jeg ikke sagtens kunne undvære.

    /Amalie♡

    SvarSlet